Total Pageviews

Saturday, April 16, 2011

people come and go !

Datang dan pergi, pergi dan datang kembali. kemudian pergi lagi tinggalkan kita.Ini adat kehidupan, kita tak harap mahupun mengharap !people comes and go. rasa sangat gembira bila seseorang ketuk pintu hidupdan beri kita semangat untuk hidup, untuk menikmati kehidupan ini bersama teman hidup, kita dapat rasa gembira itu. rasa kecewa bila orang yang ketuk pintu kehidupan kitatinggalkan kita setelah setelah dia beri harapan untuk kita terus hidup. Rasa teruk kan !

Aku tak harap ada orang muncul untuk ketuk pintu kehidupan aku dan berharap menemani aku. Aku tak harap orang yang sama cuba ketuk pintu kehidupan aku berkali-kali. Dan aku harap, aku tak buka pintu itu untuk dia.Sebab aku rasa kesal dan kecewa. kenape datang kalau kau akan pergi !

Cukuplah, kau merayu-rayu, menangis-nangis suruh aku buka pintu. Aku tak akan buka pintu itu lagi untuk kau.Aku tak kan bagi kau masuk , Sumpah !

No comments:

Post a Comment