Total Pageviews

Wednesday, June 15, 2011

soryy !

patot lah dea sedih , dulu tak macam ni pon , aku pelikk ! kenape suara dea lain, kenape dea layan aku lain ! aku punya lah borak beria-ria, dea cool jea jawab, nanti wan call . Perit hati aku dengar , haha.
aku mengaku , mmg lama dah aku tak on call ngn dea, dulu ! memang tak miss lah on call ngn dea, mybe sebab ni dea rasa lain ngn aku , tapi aku dah bgtau , aku banyak keje , banyak asignment nak buat , kadang-kadang aku malas nak buat , aku pikir gak hati dan perasaan wan . Dea banyak sabar ngn aku , tapi aku cuba jadi yang terbaik untuk dea , sebab aku sayang dea ! Aku nak dea paham aku, aku tak nak gaduh ngn dea , walaupun sekali, malam tu , wan call but suara dea lain , tak macam selalu, lain sangat , aku tak sukaa dengar laa. Aku tau dea sayang aku , tapi dea buat macam tu , buat aku rasa bersalah ! banyak sangat dea berkorban untuk aku ,

15-06-2011
Wan call tapi dea letak , alasan dea adik dea ada, okay aku terima .
Wan msg
wan : wan ckp adek wan lh, ade plak diorang mlm nie.
aku : ouh , adik wan.
wan : a'ar lh..x suke lh diorang dgr.
aku : takpe lah .
wan : ye lah.time nk borak dgn yana ade plak die. biase x de..yana pon tido lah, wan rindu yana sangat,
aku : wan sory, yana banyak keje , wan paham laa , okay.
wan : yea syg , wan faham . cume wan rindu yana,2 yg kadang2 pikir bukan2 to, yana jage diti elok2 ea.
aku : okay wan.
wan : wan pikir yana tinggal kn wan lh, ade orang lain kat sana.
aku : jgn pikir macam tu , yana takut wan buat perangai macam tu ,yana tak ada orang lain kat sini.
wan : yea, wan tak pikir dah

yana tak suka , wan macam tu , yana ramai kawan . tapi tak bermakna yana berubah hati kat orang lain , Harap wan paham . Yana sayang wan je.. 

  • I am good, but not angel. I do sin but i'm not devil, i'm just a small girl in big world trying to find someone to love !

No comments:

Post a Comment